گاری سایت فارسی اس ام اس

اس ام اس مذهبی ،جوک ۲۰۱۰ / جوک۱۳۸۹ / جوک جدید / جوک بامزه / جوک نامردی / جوک باهال/ اس ام اس خنده دار/ جوک خنده دار / اس ام اس

گاری سایت فارسی اس ام اس

اس ام اس مذهبی ،جوک ۲۰۱۰ / جوک۱۳۸۹ / جوک جدید / جوک بامزه / جوک نامردی / جوک باهال/ اس ام اس خنده دار/ جوک خنده دار / اس ام اس

اس ام اس تنهایی

فروش فوق العاده انواع کلنگ با قیمت استثنایی ویزه شما عمله های محترم !

سال کار مضاعف خدمت شما تبریک عرض میکنم!

*** *** ***

دارم فکر می کنم چرا الان خوابی؟

مگه سال کار مضاعف نیست؟

پس کارگری مثل تو الان باید سر کار باشه نه مثل خرس خوابیده باشه !!!

*** *** ***

دومیلیون بهم قرض بده، تا آخر سال یه دوقلو به دنیا میآریم و پولت رو پس میدم !

 (به دنبال اعلام دولت مبنی بر دایر کردن صندوق آتیه فرزندان)

*** *** ***

خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیه !

امیدوارم همیشه مسلح باشی !

*** *** ***

بقیه در ادامه مطلب
فروش فوق العاده انواع کلنگ با قیمت استثنایی ویزه شما عمله های محترم !

سال کار مضاعف خدمت شما تبریک عرض میکنم!

*** *** ***

دارم فکر می کنم چرا الان خوابی؟

مگه سال کار مضاعف نیست؟

پس کارگری مثل تو الان باید سر کار باشه نه مثل خرس خوابیده باشه !!!

*** *** ***

دومیلیون بهم قرض بده، تا آخر سال یه دوقلو به دنیا میآریم و پولت رو پس میدم !

 (به دنبال اعلام دولت مبنی بر دایر کردن صندوق آتیه فرزندان)

*** *** ***

خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیه !

امیدوارم همیشه مسلح باشی !

*** *** ***

فدای رفیقی که گاهی رو طاقچه دلش ، روی ما رو هم یه دستمال می کشه !

*** *** ***

دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واسه ات بفرستم هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم

*** *** ***

من خیلی خوشحالم ایرانسل اومد ،و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم

میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .

*** *** ***

با توجه به مرگ رضا کرم رضایی ، محمود بنفشه خواه ، جهان قشقایی ، ملک مطیعی

و رییس جمهور لهستان از عزراییل خواهشمندیم سال کار مضاعف را جدی نگیرد!

*** *** ***

رنگ سال گذشته را دارد، تمام لحظه‏های امسالم

۳۶۵ حسرت را، همچنان می‏کشانم به دنبالم . . .

اس ام اس , اس ام اس احساسی , اس ام اس اردیبهشت ماه 89 اس ام اس امروز , اس ام اس برای درد ودل , اس ام اس برای دوست اس ام اس برای معشوق , اس ام اس بسیار غمگین , اس ام اس تنها , اس ام اس تنهایی ادامه مطلب ...

پیامک سخنان زیبا




زندگی مثل یک پیانوست ، همان چیزی را می شنوی که می نوازی . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعضی از اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق شوند ،

به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

موفقیت بدست آوردن چیزی است که دوست داریم و

خوشبختی دوست داشتن چیزی است که بدست می آوریم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

راز یک زندگی زیبا این است که امروز با خدا گام برداری و

برای فردا به او اعتماد داشته باشی  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قطعاً خاک و کود لازم است تا گل سرخ بروید .

اما گل سرخ نه خاک است و نه کود . . . (پونگ)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و درانسان چیزی بزرگتر از فکر او

(همیلتون)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نورمن وینسنت پیل:

طی سالیان دراز دریافته ام که مشکلات انسانها را بزرگ یا

کوچک می کند و هیچ گاه اورا همانطور که هست باقی نمیگذارد.

برخی از مردم تحت فشار مشکلات می شکنند و برخی

دیگر ، مشکلات را می شکنند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر زیبایی را آواز سر دهی ، حتی در تنهایی بیابان ، گوش شنوا خواهی یافت

(خلیل جبران)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی ، همدردی کنم .

بیش از آنکه مرا بفهمند ، دیگران را درک کنم .

پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم .

زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم

و در مردن است که حیات ابدی می یابیم. .




اس ام اس فلسفی , جملات بزرگان , جملات کوتاه پر مفهوم , اس ام اس , اس ام اس جدید , اس ام اس روز , اس ام اس سخنان فلسفی , سخنان زیبا , سخن حکیمانه , سخن

پیامک رفاقت و دوستی

یه روزی گله کردم من از عالم مستی

تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی

من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید

تو قهر کردی قهرت مصیبت شدو بارید

پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم

آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهم نیست کی مقصر است
 باور کن مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است
 در پایان زندگی خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستی را دوست، معنی می دهد

قهر هم با دوست، معنی می دهد

هیچ کس با دشمن خود، قهر نیست

قهری او هم نشان دوستی است ...




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جنس من از آهن و از سنگ نیست

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا

حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار

تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود .



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

منو بخشیدی و من چشمامو بستم

تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم

که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم

منو ببخش ، منو ببخش .....


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم

می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم....

منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم ...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر تو را از ابلهی کردم رها ، برمن ببخش/بر سر پیمان نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش

راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان/اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش
توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتمهنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتمهنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستارههنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره

اس ام اس قهر و آشتی جدید

بوسه ام را می گذارم پشت درقهرکردی , قهرکردم , سر به سرتو بیا , در را تماما باز کن هر چه میخواهی برایم ناز کنمن غرورم را شکستم , داشتی ؟آمدم , حالا تو با من آشتی ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چی میشد تو  هم منو دوستم میداشتی نا زنین

جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم

طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نا زنین


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به خاطر یافتن مقصر,      

زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.

 بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند

خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قهر مکن ای فرشته روی دلارا

ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین

چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا

ناز تورا میکشم به دیده منت

سر به رهت مینهم به عجز و تمنا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


همیشه رفتن بهترین  نیست
 گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست
   چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس عاشقانه ۳

نبودن هیچ کس سخت نیست

فراموش کردن یک بودن سخت است

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من هنوز توان دارم

من هنوز امید دارم

من هنوز آرزویت را دارم

من هنوز...تو را ندارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منصفانه جدا می شویم ...

 تو برای خودت زندگی میکنی ...

 من برای خودم می میرم ...!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دور شدن را

 از کدام  قطار بی برگشت  یاد گرفتی

 وقتی همیشه

 روی سکوی خانه بازی می کردیم 

 و تا خط ریل ها یک دنیا فاصله بود ...؟!!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یک شب هوای گریه ...

 

یک شب هوای فریاد ...

 

امشب دلم هوای تو کرده است ... !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نبوده

         نیست

                         نخواهد بود

از تو عزیزتر

کسی برای من...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نیا لطفا

می دانم

می آیی لبخند نمی زنی

می میرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ادامه مطلب ...