گاری سایت فارسی اس ام اس

اس ام اس مذهبی ،جوک ۲۰۱۰ / جوک۱۳۸۹ / جوک جدید / جوک بامزه / جوک نامردی / جوک باهال/ اس ام اس خنده دار/ جوک خنده دار / اس ام اس

گاری سایت فارسی اس ام اس

اس ام اس مذهبی ،جوک ۲۰۱۰ / جوک۱۳۸۹ / جوک جدید / جوک بامزه / جوک نامردی / جوک باهال/ اس ام اس خنده دار/ جوک خنده دار / اس ام اس

اس ام اس عاشقانه


بلور اشکهای من همان آغازییست / مرور خاطرات من عجب تکرار زیباییست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
عشق یعنی پاک ماندن در فساد ، آب ماندن در دمای انجماد

 

در حقیقت یعنی سادگی در کمال برتری افتادگی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
خدایا هر که با من آشنا شد دو روزی دید و زود از من جدا شد

 

نمی دانم از اول بی وفا بود و یا نازش کشیدم بی وفا شد  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
تاج من بر سرم نیست ، تاج من در قلب من جای دارد

 

تاجی که به ندرت پادشاهی را از آن بهره داده اند

تاج من ، عشق توست که بر دل دارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
نمی دانم چه تاثیری است در عشق که بیمارش به صحبت نیست مایل . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
یوسف مصر اگر مشتریش دید و خرید ، دیده نادیده خریدار توام  . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
نرو دستم به دامانت / نگو دیگر نمی آیی

 

که میمیرم غریبانه  امان از درد تنهایی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
تو را دوست دارم مثل عبادتم ، تو را دوست دارم مثل سعادتم

 

تو را دوست دارم تا آخرین نفس . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری / پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری

 

گفتی نمی خواهی ببارم عشق / اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
زندگی زندون عشقه ما به اون دل باختیم / خوبی هاشو ما ندیدیم با بدیهاش ساختیم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
با تو همه دنیا میشه بهشت ، با تو هزار قصه میشه نوشت

 

ولی افسوس نمی گزاره سرنوشت . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
هر سال تو را غرق صفا می خواهم / هر روز تو را کام روا می خواهم

 

از بهر تو و هر که تو را دارد دوست / آرامش خاطر از خدا می خواهم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

 

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده به گوشه حنجره ام

 

هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام  . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد