گاری سایت فارسی اس ام اس

اس ام اس مذهبی ،جوک ۲۰۱۰ / جوک۱۳۸۹ / جوک جدید / جوک بامزه / جوک نامردی / جوک باهال/ اس ام اس خنده دار/ جوک خنده دار / اس ام اس

گاری سایت فارسی اس ام اس

اس ام اس مذهبی ،جوک ۲۰۱۰ / جوک۱۳۸۹ / جوک جدید / جوک بامزه / جوک نامردی / جوک باهال/ اس ام اس خنده دار/ جوک خنده دار / اس ام اس

اس ام اس عاشقانه مهر ۸۹

زیباترین شب زمین شبی پر از نگاه تو ، دعای من برای تو خدای من پناه تو.

 

 

قصه عشق من و تو به قشنگی خیاله ، من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله.

 

 

یه خار همیشه مواظب گلشه اگه به گلش دست بزنی خونتو میریزه ، خارتم گلم!

 

 

عشق مثل آب میمونه.....که میتونی توی دستت قایمش کنی...آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست... قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی.. اما دستت پر از خاطره است...

 

 

نه دست خود من نیست ، باید به تو برگردم ، دنیا رو نمیدونم ، من دور تو میگردم با فکر تو می خوابم ، از فکر تو بیدارم ، نه دست خود من نیست حسی که بهت دارم ، خورشیدو بکش سمتت تو این شب تکراری ، دنیا رو نمیدونم تو جاذبشو داری.

 

 

در کوی با وفایان عمری دویده بودم ، مهری که درتو دیدم آنجا ندیده بودم.

 

 

زیباترین شب زمین شبی پر از نگاه تو ، دعای من برای تو خدای من پناه تو.

 

 

تو این روزای بی کسی هر کی به فکر خودشه ، من که بریدم از همه دلم فقط به تو خوشه.

 

 

چند وقت پیش تصادف کردم ، خوردم به عظمتت!

 

 

دیگران را اگر از ما خبری نیست چه غم ، نازنینم تو چرا بی خبر از ما شده ای؟

 

 

<<عشق>> یعنی همه چیز رو در راه مقدس دادن و در پاداش چیزی رو نخواستن!

 

 

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه ، می نویسم تا بدونی یاد تو ، تو دل میمونه.

 

 

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو ، تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو.

 

 

ماندن پای کسی که عاشقانه دوستش داری ، قشنگترین اسارت است.

 

 

ای تو تنها خوب دنیا ، بی تو من تنهاترینم ، با تو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم.

 

 

بس که در تدبیر فردا مانده ایم ، باهمیم اما چه تنها مانده ایم ، در کلاس جمع و تفریق زمان ، عاشق جمعیم و منها مانده ایم.

اس ام اس جدید، اس ام اس جدید 89، پیامک 89، پیامک عاشقانه 89، اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا، اس ام اس عاشقانه مهر 89، اس ام اس احساسی جدید، اس ام اس لاو مهر 89، sms عاشقانه جدید، پیامک عاشقانه مهر 89، sms love 89، sms asheghane 89، nice-sms،  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد